φαρσί – چند کلام در مورد ما

چند کلام در مورد ما

 

Αntifa league Athens در اواخر سال 2012 توسط یک گروه کوچک از افرادی از محیط ضد قدرت/ آنارشیست ایجاد شد که عاشق ورزش و مخصوصاً فوتبال بهمان صورتی که زمانی بازی می شد هستند، فوتبالی که بطور سنتی یاد گرفتیم و بصورت پاک و رومانتیک یادمان مانده است.

در عصر تجارت و استثمار مطلقِ فوتبال و مخصوصاٌ شیوع فاشیسم در استادیوم ها، تصمیم گرفتیم که از تئوری به سوی عمل حرکت نموده و به ضد حمله رو آوریم، جهت جامعه ای که آرزوی آنرا داریم شالوده هایی برای فوتبالی که خواهان آن هستیم، بسازیم.

لیگ ضد فاشیستی یک تلاش خیابانی، ورزشی و سیاسی می باشد که هدف آن گسترش کلام/ آرمان ضد فاشیستی در جامعه و اتحاد علیه فاشیسم از طریق ورزش مورد علاقۀ ما فوتبال میباشد. بطور مشخص یک «مسابقۀ ورزشی» مستمرِ غیر رقابتی، ضد تجاری و خودسازمان یافته می باشد که باعث سرگرمی نیز می شود. آغوش آن به روی همگان باز بوده و در محلات آتن توسط تیم های خود آنان برگزار می گردد. روابط دوستانه و رفاقتانه ایجاد می نماییم و «ورزشِ» فاسدِ کاپیتالیستیِ ساخته شده از رده های بالا را رد می نماییم  و به دور از هرگونه سوء استفاده، محبت برای ورزش سالم و بدون سود شخصی را مطرح می نماییم.

ما نمی پنداریم که با این تلاش به تنهایی می توانیم که دنیا را عوض نماییم، ولی باور داریم که با تلاشهای گروهی مانند این تلاش، یک گام دیگر جهت پس گرفتن فضاهای خالی محلات، خیابانها و محلاتی که به ما تعلق دارند را عملی می نماییم. یک گام جهت در دست گرفتن زندگی در دستهای خودمان.

موضع جنگی برعلیه حکومت و فاشیسمی که بوجود می آورد، می گیریم.

توپ با آرمان جهت کمالهای مطلوب:

خود سازمان یافتگی – برابری – همبستگی